8 października 2012
ceiwr

Projekt „Praktyki w przedsiębiorstwach dla nauczycieli kształcenia zawodowego kształcących na potrzeby branży kosmetyczno- fryzjerskiej oraz medyczno- chemicznej”

Forum Młodzieży Samorządowej oraz Centrum Edukacji i Warunków Rozwoju zapraszają nauczycieli kształcenia zawodowego i instruktorów praktycznej nauki zawodu w branżach: medycznej, chemicznej, kosmetycznej oraz fryzjerskiej, kształcących na poziomie zasadniczych szkół zawodowych, techników oraz szkół policealnych do udziału w projekcie „Praktyki w przedsiębiorstwach dla nauczycieli kształcenia zawodowego kształcących na potrzeby branży kosmetyczno - fryzjerskiej oraz medyczno - chemicznej”.
1 października 2012
ibe

„Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego”

Instytut Badań Edukacyjnych jest w trakcie realizacji projektu systemowego pt.: „Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty, Poddziałanie 3.1.1 Tworzenie warunków i narzędzi do monitorowania, ewaluacji i badań systemu oświaty.  
28 września 2012
cke

Diagnoza gimnazjalna

Szanowni Państwo Dyrektorzy i Nauczyciele gimnazjów   Tegoroczni uczniowie trzecich klas gimnazjum są drugim rocznikiem, który będzie zdawał egzamin gimnazjalny w nowej formule. Zadania egzaminacyjne będą sprawdzać opanowanie wymagań określonych w nowej podstawie programowej kształcenia ogólnego, wprowadzanej od 2009 roku.
26 września 2012
przedsiebiorcze-szkoly

Projekt „Przedsiębiorcze szkoły”

Projekt „Przedsiębiorcze szkoły” realizowany jest przez Wyższą Szkołę Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia – projekty konkursowe na podstawie umowy nr UDA.POKL.03.03.04-00-079/10-00.