8 listopada 2012
logo ko

Sposób organizacji dożywiania i jego forma – ankieta dla dyrektorów szkół i placówek

W związku ze zwiększającym się od 1 października 2012 r. kryterium dochodowym uprawniającym uczniów do korzystania z bezpłatnych posiłków, na prośbę Ministerstwa Edukacji Narodowej, została przygotowana ankieta monitorująca realizację funkcji opiekuńczej szkoły w powyższym zakresie.     Dyrektorzy szkół i placówek proszeni są wypełnienie i przesłanie ankiety, która będzie aktywna w Elektronicznym Systemie Ankiet Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wlkp. w terminie 08- 30.11.2012 r.  (nie dot. przedszkoli)
6 listopada 2012
cket

Diagnoza wiadomości i umiejętności uczniów klasy trzeciej gimnazjum

Szanowni Państwo,

Dyrektor Centralnej Komisji Egzaminacyjnej informuję, że zestawy zadań na diagnozę wiadomości i umiejętności uczniów klas trzecich gimnazjum, o której przekazano informację w komunikacie z 27 września 2012 r., są przygotowane dla uczniów piszących arkusz standardowy (A1), jak również uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (arkusze A4, A5, A6, A7, A8).
5 listopada 2012
zs specjalnych krosno odrzanskie

Działalność koła plastycznego

Na wniosek dyrektora Zespołu Szkół Specjalnych w Krośnie Odrzańskim prezentujemy przykład dobrej praktyki – Działalność koła plastycznego   Udział uczniów w zajęciach koła plastycznego znacząco wpływa na usprawnianie zaburzonych funkcji dzieci. Wzbogacają one swoje doświadczenia poznawcze, rozwijają sprawność manualną, uczą się alternatywnych sposobów spędzania czasu wolnego. Dzięki udziałowi w licznych konkursach plastycznych mogą poczuć radość z odnoszonych sukcesów, co ma olbrzymie znaczenie w procesie rewalidacji uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.
30 października 2012
koweziu

Konkurs wiedzy o kształceniu modułowym

Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej serdecznie zaprasza do udziału w konkursie wiedzy o kształceniu modułowym, który zorganizowany został w ramach projektu „System wsparcia szkół i placówek oświatowych wdrażających modułowe programy kształcenia zawodowego”.