22 maja 2017
men

List Ministra Edukacji Narodowej do Rodziców

Szanowni Państwo, poniżej publikujemy list Ministra Edukacji Narodowej skierowany do Rodziców i Opiekunów, podsumowujący zakończenie pierwszego etapu zmian w systemie edukacji
22 maja 2017

Wyniki III. Wojewódzkiego Przeglądu Musztry Klas Mundurowych Województwa Lubuskiego

9 maja 2017 r. na Placu Grunwaldzkim w Gorzowie Wlkp. odbył się III Wojewódzki Przegląd Musztry Klas Mundurowych Województwa Lubuskiego. W rywalizacji brały udział reprezentacje szkół CKZiU „ELEKTRYK” z Nowej Soli, Zespołu Szkół Technicznych z Zielonej Góry oraz  Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Gorzowa Wlkp. Drużyny ocenione zostały w trzech konkurencjach: piosenki marszowej, musztry obowiązkowej i musztry paradnej. Podczas Przeglądu mieszkańcy mogli zapoznać się z uzbrojeniem 17 Wielkopolskiej Brygady Zmechanizowanej z Międzyrzecza oraz Patrolu Rozminowania nr 3 z  2.
17 maja 2017
inspekcja ochrony srodowiska

Ekoedukator

Ekoedukator to nowa inicjatywa edukacyjna Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska
w Zielonej Górze. Jest cykl publikacji popularno-naukowych , które pomogą wszystkim, bez względu na wiek, poszerzyć swoją wiedzę z zakresu ochrony środowiska i spojrzeć na wiele codziennych problemów z praktycznej strony.  
17 maja 2017
inspekcja ochrony srodowiska

Konkurs plastyczny „Jestem EKO”

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Zielonej Górze zaprasza uczniów szkół podstawowych do wzięcia udziału w konkursie plastycznym „Jestem EKO”. Konkurs ma na celu zachęcenie dzieci do zainteresowania się tematyką ochrony środowiska i popularyzację działań proekologicznych w swoim toczeniu.
16 maja 2017
wom gorzow

Warsztaty:. Narzędzia do autoewaluacji w Szkole Promującej Zdrowie

Wojewódzki Ośrodek Metodyczny w Gorzowie Wlkp. zaprasza koordynatorów szkół i przedszkoli promujących zdrowie oraz innych nauczycieli zajmujących się edukacją zdrowotną i promocją zdrowia do udziału w 8-godzinnych warsztatach nt. Narzędzia do autoewaluacji w Szkole Promującej Zdrowie. Szkolenie odbędzie się w maju 2017r.  
12 maja 2017

Konferencja z okazji Światowego Dnia Społeczeństwa Informacyjnego

Wydział Techniczny Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim wraz z Kołem Gorzowskim i Kołem Zielonogórskim Polskiego Towarzystwa Informatycznego zapraszają do wzięcia udziału w konferencji z okazji Światowego Dnia Społeczeństwa Informacyjnego, która odbędzie się 19.05.2017 r. w siedzibie Akademii im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wlkp. (ul. Chopina 52). Konferencja została objęta honorowym patronatem Wojewody Lubuskiego,  JM. Rektor Akademii im. Jakuba z Paradyża, Marszałka Województwa Lubuskiego i Prezydenta Miasta Gorzowa Wlkp.  
26 kwietnia 2017

Ankieta MEN – „Korzystanie z infrastruktury sportowej”

W związku z pismem Dyrektora Departamentu Programów Nauczania i Podręczników Ministerstwa Edukacji Narodowej, Lubuski Kurator Oświaty zwraca się z prośbą o wypełnienie ankiety dostępnej na stronie ko-gorzow.edu.pl/forms Ankieta dotyczy tylko szkół publicznych dla młodzieży następujących typów: szkół podstawowych, gimnazjów, techników i liceów ogólnokształcących.  Odpowiedzi należy udzielić do 18 maja 2017 r.   W przypadku zespołów prosimy o wypełnienie ankiety oddzielnie dla każdej szkoły. Pytania zawarte w ankiecie: Czy uczniowie szkoły mają dostęp do sali gimnastycznej (tak/nie)?
21 kwietnia 2017
ore

Jak wspomagać szkoły w zakresie kształcenia kompetencji kluczowych uczniów ?- szkolenie ORE dla dyrektorów/wicedyrektorów szkół/przedszkoli

Ośrodek Rozwoju Edukacji zaprasza dyrektorów i wicedyrektorów szkół /przedszkoli w ramach projektu Przywództwo – opracowanie modeli kształcenia i wspierania kadry kierowniczej systemu oświaty na szkolenie Jak wspomagać szkoły w zakresie kształcenia kompetencji kluczowych uczniów?  Celem szkolenia jest wsparcie dyrektorów i wicedyrektorów w zakresie organizacji pracy szkoły w sposób służący kształtowaniu kompetencji kluczowych uczniów niezbędnych do poruszania się na rynku pracy, właściwych postaw, wprowadzania nauczania eksperymentalnego oraz metod zindywidualizowanego podejścia do ucznia.