1 października 2012
ibe

„Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego”

Instytut Badań Edukacyjnych jest w trakcie realizacji projektu systemowego pt.: „Badanie jakości i efektywności edukacji oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III: Wysoka jakość systemu oświaty, Poddziałanie 3.1.1 Tworzenie warunków i narzędzi do monitorowania, ewaluacji i badań systemu oświaty.  
14 września 2012
alt

Podstawowe kierunki realizacji polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2012/2013 – materiały informacyjne.

Uprzejmie informujemy, że aktualnie na stronie internetowej Ministerstwa Edukacji Narodowej, w zakładce Kształcenie i Kadra - nadzór pedagogiczny, do każdego z podstawowych kierunków polityki oświatowej państwa w roku szkolnym 2012/2013, zostały zamieszczone materiały adresowane do dyrektorów szkół i placówek, kadry pedagogicznej, rodziców i organów prowadzących.
5 września 2012

Plebiscyt uczniowski „Pokażcie klasę”!

W imieniu „Gazety Lubuskiej” zapraszamy szkoły i placówki województwa lubuskiego do udziału w trzeciej edycji plebiscytu uczniowskiego „Pokażcie klasę”. Jego celem jest wyłonienie najbardziej kreatywnych, najsympatyczniejszych klas w regionie, a także promocja tych szkół, które dbają o wpojenie młodym ludziom wartości niezbędnych w dorosłym życiu. Na najlepsze klasy i ich wychowawców czekają atrakcyjne nagrody.   Klasy prosimy zgłaszać do 30 września 2012 r. na adres: klasa@gazetalubuska.pl     W załączeniu: Zaproszenie do udziału w plebiscycie    
3 września 2012
alt

List Ministra Edukacji Narodowej Krystyny Szumilas dla uczniów, nauczycieli, pracowników oświaty i rodziców

Pobierz treść Listu Ministra Edukacji Narodowej z okazji rozpoczęcia roku szkolnego   Drodzy Uczniowie, Szanowni Nauczyciele i Rodzice,
przed Wami kolejny rok szkolny pełen nowych wyzwań, pracy i intensywnej nauki. To również czas realizowania pasji i zainteresowań, rodzenia się przyjaźni, zdobywania umiejętności istotnych dla Waszego rozwoju i przyszłej drogi życiowej.
Szkoła potrzebuje czasu, w którym będzie się mogła skupić na działaniach podejmowanych z myślą o przyszłości swoich uczniów i lepszym wykorzystaniu ich możliwości.