Diagnoza wpływu kształcenia na odległość na proces dydaktyczny, wychowawczy i opiekuńczy w szkołach województwa lubuskiego – raport końcowy
Szanowni Państwo Dyrektorzy szkół i placówek województwa lubuskiego,
na polecenie Lubuskiego Kuratora Oświaty, w ramach sprawowanego nadzoru pedagogicznego, wizytatorzy Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim przeprowadzili szereg działań m. in. przy użyciu uznanych narzędzi badawczych, których celem było określenie wpływu kształcenia na odległość na pracę szkoły, zdefiniowanie problemów na jakie napotykali uczniowie i nauczyciele, określenie ich wpływu na jakość pracy szkoły oraz przygotowanie adekwatnych do potrzeb form wsparcia. Rezultaty podjętych działań zostały opisane w raporcie końcowym pod nazwą Diagnoza wpływu kształcenia na odległość na proces dydaktyczny, wychowawczy i opiekuńczy w szkołach województwa lubuskiego.
Komplementarne ujęcie wyników badań dotyczących wpływu kształcenia na odległość na proces dydaktyczny, wychowawczy i opiekuńczy szkoły pozwoliło na sformułowanie wniosków i rekomendacji służących do dalszego programowania działań, służących podnoszeniu jakości pracy szkoły, nie tylko w sytuacji nauczania na odległość ale również w momencie powrotu do tradycyjnej formy nauczania.
Zachęcam Państwa do zapoznania się z opracowaniem wyników badań.